:

فروشگاه آنلاين

آندرويدى ها:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد

تبادل لينک

یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد

یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد
بزرگترين پايگاه دانلود بازى ها,نرم افزار ها,پوسته ها,عکس ها , کتاب های الکترونیکی (pdf)و برنامه ها براى موبايل هاى آندرويدى و بسيارى ديگر از يوجى آندرويد با لينک مستقيم به همراه عـکس, توضيحات کامل و بررسی ها 
قالب وبلاگ
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان: یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد و آدرس: www.ugandroid.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد, موفق باشید.





 

لانچر اندروید  GO Launcher EX 2.61 Final

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

GO Launcher EX نسخه توسعه یافته نرم افزار GO Launcher می باشد که یکی از محبوب ترین لانچرهای اندروید در فروشگاه اندروید است. این نرم افزار از تم های مختلف ، عملیات روان و امکانات مختلفی پشتیبانی می کند.

- هزاران تم مختلف

- ویدجت هایی مانند تسک منیجر ، ساعت و تقویم

- انیمیشن ها زیبا

- پوشه بندی و دسته بندی

- رده بندی برنامه ها و مخفی سازی آیکون ها

- و…

برای دیدن لینک دانلود و عکس های بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


:::::::::ادامه مطلب:::::::::

pobc20a2dkuibq6cns3q.jpg 

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بی شک یکی از پرطرفدارترین لانچر های اندروید GO Launcher EX می باشد که با دارا بودن قابلیت های فراوان و نیز پوسته های بیشماری که برای آن طراحی شده است هم اکنون گزینه اول بسیاری از کاربران آندروید می باشد . افزون بر این ویجت ها و اسکرین لاک های مختلفی که وجود دارد می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد . برای پیدا کردن پوسته های بیشترGO Launcher کافیست نام آن را با استفاده از بخش جستجو پیدا نمایید .

برای دیدن لینک دانلود و عکس های بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


:::::::::ادامه مطلب:::::::::

pobc20a2dkuibq6cns3q.jpg 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

GO Locker نرم افزاری است جالب و کاربردی که با استفاده از آن می توانید ظاهر صفحه قفل کننده گوشی خود را دگرگون سازید . اگر از آنلاک کننده های پیش فرض اندروید خسته شده و می خواهید کمی تنوع داشته باشید ، کافیست این نرم افزار را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب کنید . این اپلیکیشن علاوه بر امکاناتی که پس از نصب در اختیار شما قرار خواهد داد ، دامنه ی وسیعی از پوسته هایی که برای GO Locker طراحی شده است را نیز به شما هدیه خواهد داد . بدین ترتیب شما خواهید توانست به سادگی محیط های مختلفی را برای صفحه قفل کننده اندروید خود تحربه کنید .


:::::::::ادامه مطلب:::::::::

pobc20a2dkuibq6cns3q.jpg 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Designed By UGandroid :.
درباره وبلاگ

من آن شمعم که با سوز دل خویش, فروزان میکنم ویرانه ای را, اگر خواهم که خاموشی گزینم, پریشان می کنم کاشانه ای را , سلام دوست عزيزم., به وبلاگ خود خوش آمديد,خواهش ميکنم در نظر سنجى شرکت کن.
آرشيو مطالب
سرچ در سايت
Google

در اين سايت
امکانات وب
ايران رمان